Asiakasraati
Tule kehittämään Lapin sairaanhoitopiirin palveluja ja tilojen toiminnallisuutta
Lapin sairaanhoitopiirin asiakasraati on perustettu keväällä 2015. Asiakasraadin tarkoituksena on lisätä potilaiden ja omaisten näkemysten huomioimista tehokkaammin hoidon järjestämisen eri vaiheissa. Tavoitteena raadin toiminnalle on kehittää sairaalan palveluja - kuten erilaisten järjestelmien ja sairaalatilojen toiminnallisuuksia sujuvammaksi. Raadin tehtäväalueeseen ei kuulu varsinaisen sairaanhoidon sisältö ja laatu.
Asiakasraati kokoontuu tarvittaessa kehittämistyöpajoissa ja jokainen työpaja on teemoitettu. Asiakasraadin jäseniltä voidaan myös pyytää kommentteja ja asiakaslähtöisyyttä tavoittelevia kehittämisehdotuksia esim. Lapin sairaanhoitopiirin lomakkeista ja erilaisista kehittämistyön alla olevista palveluista. Työpajojen ja kommenttipyyntöjen teemat nousevat esille arkipäivän haasteista ja asiakaspalautteista. Asiakasraadin jäsenenä olet mukana kehittämässä ja kertomassa ideoitasi ja kokemuksiasi palveluistamme.
Työpajaan osallistuvalle asiakasraadin jäsenelle korvataan yli 20 km matkakulut matkoista halvimman matkustustavan mukaisesti. Työpajoissa on kahvitarjoilu.
Etsimme asiakasraatiimme vapaaehtoisia kehittämään palveluitamme.
Olet etsimämme henkilö, jos
- olet täysi-ikäinen
- sinulla on kokemusta terveyspalveluista käyttäjän tai omaisen roolissa
- asut Pohjois-Suomessa
- sinulla on intoa auttaa meitä kehittämään palveluitamme entistä asiakaslähtöisemmiksi
Linkki asiakasraatiin ilmoittautumiseen: Ilmoittautumislomake
Linkki: Asiakasraati / Rekisteriseloste
Julkaistu 5.8.2015 klo 15.36, päivitetty 4.3.2021 klo 12.57