Kahvio Kaarnikka


Kahvio Kaarnikka Lapin keskussairaalassa palvelee kaikkia sairaalassa asioivia ja työskenteleviä: potilaita, vierailijoita ja työntekijöitä. 

Valittavana on suolaista ja makeaa, virvokkeita, sanoma- ja aikakauslehtiä sekä lahja- ja hygieniatuotteita.

Osastoille lähetettävät kukkatervehdykset tilataan suoraan kukkakauppa Elrikasta. Linkki Kukkakaupan internet-sivuille: Kukkakauppa Elrika

Kahvitarjoilut, joissa on ulkopuolinen maksaja, tilataan kahviosta puhelimitse p. (040) 682 4871. Poikkeuksena ovat yli 60 henkilön kahvitukset, jotka tilaataan aina ravintokeskuksesta p. (040) 546 2453.

 

Aukioloajat 31.5.-29.8.2021

ma - pe
  la - su

klo 08.00 - 15.00
suljettu

 

Aukioloajat 30.8.-31.12.2021

ma - pe
         la
        su

klo 07.30 - 17.30
klo 10.00 - 15.00
suljettu

 

Suunnitellut 
poikkeusaukioloajat 2021:

30.4. pe klo 7.30 - 16.00
  1.5  la  suljettu  (vappu)

13.5. to suljettu  (helatorstai)
25.6. pe suljettu (juhannusaatto)
6.12. ma suljettu (itsenäisyyspäivä)
31.12. pe klo 7.30 - 12.00 (inventaariopäivä)


1.1.2022 la suljettu (uudenvuodenpäivä)

Ilmoitamme yllä olevasta aikataulusta muuttuvat aikataulut kahvion ovessa. Kiitos ymmärryksestä.

kahvio Kaarnikka kuva 2

Kahvio sijaitsee keskussairaalan aulassa (2-kerros).

 

Koronan leviämisen ehkäisemiseksi

Asiakaspaikkoja on 75 % (45) normaalista (60) ja istumapaikkojen täyttyessä, ostokset tulee ostaa mukaan take away-periaatteella. Kahvioon ei saa jäädä odottamaan istumapaikkojen vapautumista. Ruuhkautumisen estämiseksi asiakkaan tulee jonottaa ulkona, jos kahden metrin turvaväli ei toteudu ja istumapaikkaa ei ole saatavilla. Suosittelemme lähimaksun käyttöä käteisen sijaan.
 

Edellytämme asiakkailtamme:

  • ethän tule flunssaisena kahvioon
  • pesethän tai desinfioit kätesi ennen kahvioon tuloa
  • noudatathan kahden metrin turvaväliä toisiin asiakkaisiin tai kahvion henkilökuntaan
  • ethän lisää pöytiin asiakaspaikkoja muista pöydistä
  • suosittelemme kasvomaskin käyttöä

Henkilökuntamme:

  • noudattaa erityisen tarkkaa hygieniaa kaikissa työvaiheissa
  • työskentelee vain terveenä
  • noudattaa annettua turvaväliä (2 m) asiakkaaseen ja muistuttaa asiakasta tarvittaessa riittävistä turvaväleistä
  • käyttää kasvomaskia asiakaspalvelutilanteessa
  • toivottaa sinut tervetulleeksi!